《Because You Loved Me》《Because You Loved Me》*** 送給曾經摯愛 Don't Forget me~*** For all those times you stood by me 為了無數次你的支持For all the truth that you made me see 為了所有你讓我明白的真理For all the joy you brought to my life 為了你帶給我的無窮歡樂For all the wrong that you made right 為了你更正的所有錯誤For every dream you made come 設計裝潢true 為了你使之成真的每一個夢想For all the love I found in you 為了你給我的全部的愛I'll be forever thankful baby 我將永遠心存感激You're the one who held me up 讓我振作起來的你Never let me fall 對我永不放棄You're the one who saw me through 你伴我度過through it all 這一切的一切You were my strength when I was weak 當我虛弱無力時,你就是我的力量之源You 農地貸款were my voice when I couldn't speak 當我緘默不語時,你就是我的口舌代言You were my eyes when I couldn't see 當我視而不見時,你就是我的明亮雙眼You saw the best there was in me 你發現了最好的我Lifted me up when I couldn't reach 當我無力攀登時,你把我托起You gave me faith 'coz you believed 你對我堅貞不渝I'm everything I a Because you loved me 你房屋買賣對我堅貞不渝 因為你愛我You gave me wings and made me fly 你給我雙翅,讓我可以展翅高飛You touched my hand I could touch the sky 你拉我的手,讓我可以碰觸天空I lost my faith, you gave it back to me 我灰心之時,你幫我重拾信心You said no star was out of reach 你說沒有做不到的事情You stood by me and I stood tall 有你的支持,我就有了勇氣I had your love I had it all 有了負債整合你的愛,便有了一切I'm grateful for each day you gave me 衷心感謝你給我的每一天Maybe I don't know that much 也許除此之外我所知不多But I know this much is true 但我對你的愛,我深信不疑I was blessed because I was loved by you 被你所愛是上天眷顧You were my strength when I was weak 當我虛弱無力時,你就是我的力量之源You were my voice when I couldn't 負債整合speak 當我緘默不語時,你就是我的口舌代言You were my eyes when I couldn't see 當我視而不見時,你就是我的明亮雙眼You saw the best there was in me 你發現了最好的我Lifted me up when I couldn't reach 當我無力攀登時,你把我托起You gave me faith 'coz you believed 你對我堅貞不渝I'm everything I am 因為你相信我就是我Because you loved me 因為你愛我You 酒店工作were always there for me 你總是在那兒守侯著我The tender wind that carried me 像一陣輕風,將我托起A light in the dark shining your love into my life 你的愛就如黑暗中閃耀的光芒You've been my inspiration 你就是我生活的激情Through the lies you were the truth 你讓所有的謊言都不存在My world is a better place because of you 因為有你,我的世界更美好You were my 買屋網strength when I was weak 當我虛弱無力時,你就是我的力量之源You were my voice when I couldn't speak 當我緘默不語時,你就是我的口舌代言You were my eyes when I couldn't see 當我視而不見時,你就是我的明亮雙眼You saw the best there was in me 你發現了最好的我Lifted me up when I couldn't reach 當我無力攀登時,你把我托起You gave me faith 'coz you 酒店打工believed 你對我堅貞不渝I'm everything I am 因為你相信我就是我Because you loved me 因為你愛我You were my strength when I was weak 當我虛弱無力時,你就是我的力量之源You were my voice when I couldn't speak 當我緘默不語時,你就是我的口舌代言You were my eyes when I couldn't see 當我視而不見時,你就是我的明亮雙眼You saw the best there was in me 你發現了最好結婚的我Lifted me up when I couldn't reach 當我無力攀登時,你把我托起You gave me faith 'coz you believed 你對我堅貞不渝Because you loved me 因為你愛我I'm everything I am 因為你相信我就是我Because you loved me 因為你愛我The End.


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
酒店兼職 Plurk
YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    cc10ccampf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()